daylight-saving-time-3382879_640

Marudnym porankom mówimy NIE!

Wrzesień, jest to chyba najbardziej znienawidzony miesiąc w roku, w szczególności przez uczniów. Ciężkie pobudki, długie, męczące dni w szkole, już po tygodniu ma się dość. Co zrobić, aby wszystkie poranki nie były nudne i monotonne?

Osobiście polecam wstawać troszeczkę wcześniej niż potrzeba, niż myślicie, że się wyrobicie, bo zawsze może ,,wyskoczyć” jakaś sytuacja, której nie przewidzieliście. Na przykład często okazuje się, że rano musicie wyprasować mundurek, a dzień wcześniej nawet o tym nie myśleliście. I jeżeli planujecie wszystko tak, że na styk zdążacie do szkoły, to musicie iść w pogniecionym, a nie wygląda to zbyt ładnie. Dlatego lepiej obudzić się 5-10 minut wcześniej. Gdy już wstaniecie, proponuję zrobić pięć przysiadów, na rozbudzenie. Zaraz po tym możecie napisać na klasowej grupie coś śmiesznego, aby nie tylko poprawić humor sobie, ale i kolegom i koleżankom z klasy, którzy codziennie przeżywają to samo co wy.

Chyba każdy wie, że najważniejszym posiłkiem dnia jest śniadanie, ale po co je jeść, jak można wstać 10 minut później? Też tak uważałam, ale bez śniadania na lekcjach ciężko jest się nam skupić. Dlatego warto zjeść chociażby płatki z mlekiem. Jednak myślę, że lepiej jest się wysilić i zjeść coś ciekawszego. Ostatnio w internecie znalazłam chyba najłatwiejszy przepis na placki bananowe. Aby je wykonać, potrzebujecie jedynie jednego jajka i jednego banana. Owoc rozgniatamy w misce widelcem, dodajemy jajko i całość mieszamy. Smażymy na patelni, używając troszeczkę oleju, ja polecam kokosowy. To koniec, placki są już gotowe do spożycia. Z przepisu wychodzi około 6 placków, czyli idealna porcja dla jednej osoby. Na śniadanie możecie też przygotować owsiankę. Poprzedniego wieczoru zalejcie mlekiem płatki owsiane i odstawcie do lodówki. Rano dodajcie swoje ulubione dodatki, na przykład orzechy czy suszone owoce. Wasze zdrowe i pożywne śniadanie jest już gotowe, lecz jeśli nie zdążycie go zjeść, możecie przełożyć je do słoika i przynieść do szkoły. Pamiętajcie, że rano dobrze jest wypić szklankę wody, najlepiej z cytryną. Gdy już szykujecie się do szkoły, ubieracie się, malujecie, warto włączyć sobie jakąś energiczną muzykę, bo wtedy zwyczajnie będziecie wykonywać te czynności w jej tempie i rytmie.

Pamiętajcie, czujecie się tak, jak myślicie. Jeżeli będziecie wmawiać sobie, że nie chcecie iść do szkoły, że jesteście źli, smutni, obrażeni na cały świat, to tak będzie. Dlatego rano warto powiedzieć sobie, że będzie dobrze, że szkoła wcale nie jest taka zła.

Miłego dnia Wam życzę i trzymam kciuki, aby zniknęły Wasze złe humorki.

Klaudia


Wasilków Site All right reserved.

Designed by HackaDesign.com